8 Nisan 2017 Cumartesi

Özgeçmiş

           Merhaba arkadaşlar ben Yağmur Beddur. 25 Haziran 1998'de Hatay'ın Antakya ilçesinde doğdum. Antakya Asi Nehri'nin şehrin ortasından geçip Samandağ denizine döküldüğü bir yerdir. Amik Ovası kurutulmadan önce kuşların göç ederken uğradıkları bir yerdi. Antakya'da defne ağacı ve zeytin ağaçları çoktur. Antakya doğal güzellikleri çok olan bir yer. Gelip görmenizi tavsiye ederim. Babamın işinden dolayı 4 yaşımda Suudi Arabistan'ın başkenti Riyadh'a taşındım. İlkokul ve ortaokulu Riyad Uluslararası Türk Okulu'unda okudum. Riyad sürekli kum fırtınasına maruz kaldığımız bir yerdi. Çölde kurulan bir şehir olduğu kaktüs dışında bitki yoktu. Develer,yılanlar orada yaşayan bazı hayvanlardı. Liseyi Türküye'de okumak için memleketimize geri döndük.  Liseyi Antakya'da Narlıca Anadolu Lisesi'sinde okudum. Şu an Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde sınıf öğretmenliği okuyorum. Bu bölüme isteyerek gelmedim. Hiçbir zaman öğretmen olmak istemedim. Ama yavaş yavaş alışıyorum. Bölümüme alışmaya başladığım gibi Muğla'ya da alışıyorum. Gezecek,görecek çok güzel yerler var. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder